آغاز بکار معادن آفریقای جنوبی با ۵۰ درصد توان تولید

بازگشت به اخبار و مقالات
قیمت منگنز - کرونا

آغاز بکار معادن آفریقای جنوبی با ۵۰ درصد توان تولید

به گفته مقامالا دولتی آفریقای جنوبی، معادن این کشور می توانند تا ۵۰ درصد توان خود اقدام به استخراج نمایند. این کشور به منظور جلوگیری از انتشار رببیشتر بیماری کوید ۱۹ از نیمه شب ۲۶ مارس قوانین سختگیرانه ای را به مدت ۲۱ روز به اجرا گذاشته بود که بهبه معادن و صنایع فقط اجازه انهجام عملیات های مربوط به نگهداری و تعمیرات را می داد. این محدودیت ها دو هفته دیگر تمدید شدند و این بدان معناست که تا آخر ماه جاری میلادی ادامه خواهند داشت.

در این میان بازگشایی و افزایش تولید سقف ۵۰ درصد توان منوط به انجام تست های مکرر کرونا، قرنطینه موارد مثبت، ارسال اطلاعاتا و مشاهدات به مقامات و جابجایی پرسنل از محیط کار تا منزل می شود. تحت این قوانین جدید آن بخش از کارگران معادن این کشور که در کشور های حوزه SADC (شورای توسعه جنوب آفریقا) ساکن هستند پس از پایان قرنطینه در آفریقای جنوبی و کشور های خودشان، به محل کارشان فراخوانده خواهند شد.

اینطور تنخمین زده می شود که ۷۰ درصد پلاتینیوم، ۶۰ درصد کروم و ۳۵ درصد منگنز دنیا در آفریقای جنوبی استخراج می گردد و تعطیلی معادن این کشور نگرانی های زیادی را در باب نایاب شدن منگنز در دنیا ایجاد کرده بود که به افزایش قیمت آن منتهی شد با اینحال هنوز افت قیمت ناشی از افت قیمت ناشی از کاهش تقاضا جبران نشده است.

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بازگشت به اخبار و مقالات