افت ۶۲ درصدی فروش منگنز معدن Tshipi

بازگشت به اخبار و مقالات

افت ۶۲ درصدی فروش منگنز معدن Tshipi

بنا به گفته شرکت ژوپیترT پیمانکار معدن بزرگ Tshipi اگرچه استخراج معدن همانند گذشته با ۱۰۰ درصد توان انجام می‌شود، اما به دلیل مشکلات لجستیکی فروش منگنز در بازه مارس تا مه امسال نسبت به سال گذشته افت ۶۲ درصدی داشته است.
شرکت ژوپیتر در گزارش سه ماهه اول سال مالی منتهی به فوریه ۲۰۲۱ اعلام کرد که این معدن پس از اجازه دولت آفریقای جنوبی و کم شدن محدودیت های ناشی از کرونا با توان صددرصدی کار خود را آغاز کرده است. با اینحال فروش منگنز این معدن در این مدت ۳۲۱ هزار تن بود که نسبت به فروش ۸۳۷ هزار تومانی مدت مشابه سال قبل گفت ۶۲ درصدی را نشان می دهد.

هم اکنون شرکت ترانس که مهیا کننده لوازم لجستیکی در آفریقای جنوبی است فقط با ۶۰ درصد است توان خود مشغول به کار استاگرچه این کمپانی هر جا که ممکن است از ریل برای جابجایی استفاده می کند اما در جاهایی مجبور شده است که از جاده ها استفاده کند که این باعث افزایش هزینه کرده است
این شرکت اعلام کرده است که از آنجایی که اکثر معادن برای حمل و نقل جاده ها رو آورده اند هزینه های حمل و نقل به خصوص در تناژ بالا بسیار بیشتر شده است
معدن منگنز Tshipi که در جنوب پهنه منگنز کالاهاری قرار دارد، با صادرات سه و نیم میلیون تن منگنز از فوریه ۲۰۱۹ تبدیل به بزرگترین صادرکننده منگنز آفریقای جنوبی شده است.

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بازگشت به اخبار و مقالات