مسابقه ایده‌های نوآورانه در صنعت معدن

بازگشت به اخبار و مقالات
ایده پردازی در حوزه معدن

مسابقه ایده‌های نوآورانه در صنعت معدن

مسابقه ایده‌های نوآورانه در صنعت معدن (Mind for Mine) بصورت مجازی برگزار خواهد شد. این برگه برگه رسمی مسابقه خواهد بود و تمام اطلاع رسانی‌ها از آغاز مسابقه، دریافت آثار و در نهایت اعلام نفرات برنده در همین برگه انجام خواهد شد. پس می‌توانید با خیال راحت همین لینک را به خاطر بسپارید و همه چیز را پیگیری کنید.

۰۰روز۰۰ساعت۰۰دقیقه۰۰ثانیه

شرح مسابقه

مسابقه ایده‌های نوآورانه در صنعت معدن (Mind for Mine) در بخش ایده‌پردازی برگزار خواهد شد. هدف از برگزاری این مسابقه سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌های خوب برای افزایش تولید ملی در عرصه معدن می‌باشد. از تمامی دانشجویان، مخترعین، مبتکران فعالان حوزه معدن و کارکنان شرکت‌های مختلف معدنی برای شرکت در مسابقه دعوت به عمل می‌آید. با توجه به این که این مسابقه کاملاً مجازی برگزار خواهد شد بنابر‌این برای شرکت در آن هیچ هزینه و هیچ زحمت اضافه‌ای جز ایده‌پردازی نخواهید داشت.

شرح مسابقه ایده‌پردازی

برای شرکت در این بخش فایل متنی زیر را دانلود نمایید. ایده خود را با فونت Mitra در قلم ۱۳ مطابق با الگو داده شده بنویسید و از طریق فرم زیر برای ما بارگزاری و ارسال نمایید. دقت داشته باشید که شرح ایده‌ شما نباید بیش ۲۳۰۰ کلمه باشد. ایده‌ها توسط کادر داوری اولیه بررسی و بعد از داوری اولیه ایده‌های منتخب برای داوری نهایی به داوران رویداد که از اساتید دانشگاه و افراد خبره می‌باشند ارسال خواهد گردید. به ۳ ایده برتر جوایز اهدا خواهد شد. همچنین از ایده‌های برتر دعوت به همکاری به عمل خواهد آمد. در این بخش محدودیتی در ارسال تعداد ایده‌ها وجود ندارد.

جوایز مسابقه

  • ۵۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی بعلاوه لوح یادبود گروه معدنی رسا و همچنین دعوت به همکاری برای اجرای ایده‌ها برای نفر اول.
  • ۲۰.۰۰۰.۰۰۰ ریال جایزه نقدی بعلاوه لوح یادبود گروه معدنی رسا و همچنین دعوت به همکاری برای اجرای ایده‌ها برای نفر دوم.
  • ۱۰.۰۰۰.۰۰۰ریال جایزه نقدی بعلاوه لوح یادبود گروه معدنی رسا و همچنین دعوت به همکاری برای اجرای ایده‌ها برای نفر سوم.

برنامه زمانی مسابقه

  • مهلت ارسال آثار: ۳۰ آذر ۱۳۹۹
  • اعلام نتایج نهایی مسابقه ۳۰ دی ۱۳۹۹

فرم ارسال آثار

  • در صورتی که امکان ارسال فایل مد نظر شما نیست به صورت زیپ شده بفرستید.

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بازگشت به اخبار و مقالات