سپراتور مگنتیک شدت بالا (گاوس ۲۱ هزار) سری RE100-40

بازگشت به اخبار و مقالات
مگنتیک سپراتور گاوس بالا

سپراتور مگنتیک شدت بالا (گاوس ۲۱ هزار) سری RE100-40

گروه معدنی رسا در راستای فرآوری مواد معدنی اقدام به واردات دستگاه مگنتیک سپراتور شدت بالا (گاوس ۲۱ هزار) سری RE100-40 مدل ۲۰۱۵ از برند معروف Eriez نموده است. این دستگاه‌ها همانطور که از سال تولید آن‌ها مشخص است بسیار کم کار و نو می‌باشند. همچنین امکان سفارش دستگاه آکبند نیز وجود دارد. در صورتی که این دستگاه مورد نیاز شما می باشد می توانید برای سفارش با گروه معدنی رسا تماس بگیرید.

ایران بزرگ ما ذخایر معدنی بیشماری را در خود جای داده است. بیشترین ذخایر روی، نهمین ذخیره بزرگ مس، بیشترین ذخایر باریت دنیا در ایران قرار دارند.

با اینحال فروش خام مواد معدنی و صادرات آنها بصورت خام ما را از ثروتی عظیم محروم می کند. به همین سبب شرکت های پیشرو در عرصه های معدنی، در کنار اکتشاف و استخراج، در عرصه فرآوری نیز سرمایه گذاری می کنند.

توضیحات تکمیلی دستگاه مگنتیک سپراتور شدت بالا

شیوه کار دستگاه مگنتیک سپراتور

مواد معدنی با عبور از میدان مغناطیسی با شدت بالا، تحت تاثیر این میدان قرار می گیرند و ذراتی که پارا مغناطیس هستند و به عنوان کنسانتره تلقی می شوند، از مسیر منحرف شده و از باطله جدا می شوند.

از مدلهای شدت پایین این دستگاهها به وفور در فرآوری سنگ آهن مگنتیت استفاده می شود. شدت میدان مورد نیاز برای فرآوری سنگ آهن حدود ۲ تا ۵ هزار گاوس می باشد. شدت میدان مغناطیسی دستگاه معرفی شده ۲۱ هزار گاوس است که برای فرآوری موادی نظیر منگنز، آهن هماتیت، کروم، سرب و روی و عناصر نادر کاربرد دارد.

دانلود کاتالوگ فارسی مگنتیک سپراتور

دانلود کاتالوگ انگلیسی مگنتیک سپراتور

دستگاه مگنتیک سپراتور
دستگاه مگنتیک سپراتور

اشتراك گذاری نوشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

بازگشت به اخبار و مقالات